miercuri, 21 decembrie 2011

Rouă de dor




Pe calea-ngustă,
umbrele serii
tăinuiesc
gene-nlăcrimate.

Mi-e dor!...
Mi-e dor de-acele zile
când gânguream,
în dragostea dintâi:
,,O, Doamne, Te iubim!”

Aş vrea,
în zorii dimineţii,
în mireasma florilor,
să-Ţi şoptesc cu rouă:
,,Pentru rabdare,
Doamne, mulţumesc!


Iartă-mă, Doamne!
De atâtea ori suspinând
şi plângând Te-am auzit
până-n zori, lângă mine...

Azi plâng şi eu cu dor
după dragostea frăţească,
ce preţ de jertfe pentru ea
a trebuit să se plătească...

Din ce prigoane
s-a născut iubirea,
frumoasa şi sfânta iertare
ce ne-a aprins inimile...

Doamne, pe calea-ngustă
se simte o stare frumoasă...
Nu ştiu ce pierd
cei ce nu vor să iubească!

Chiar dacă sunt lacrimi,
ele nu-s de jale,
sunt doar rouă sfântă
ce picură pe cale...

Genele-nlcărimate
în zori dimineţii
vor scutura podoaba...
Zâmbindu-Ţi, Ţie, Doamne!

Un comentariu:

Botosaniul Ortodox spunea...

Ma iertati ca va deranjez asa de tarziu! Tin sa va felicit pentru blogul pe care il detineti si am dori un schimb de bannere sau link.Ne gasiti pe site-ul de credinta Ortodoxa:http://www.pantocrator.ro/.Astept raspunsul d-voastra la pagina de e-mail:placintavlad@yahoo.com
Va multumesc pentru intelegere!
LA MULTI SI FERICITI ANI!