duminică, 5 decembrie 2010

Atat de aproape esti Iisuse!



 
Îţi mulţumesc pentru iubire…
când nimeni nu-mi bătea în poartă
Tu mi-ai adus în suflet pace,
uitând păcatu-n Marea Moartă.

Prin neguri m-ai purtat pe umeri
când firea veche, prea nătângă,
cerca din nou să mai dezbine
 nădejdi de aripi să îmi frângă.

 Pe frunte Tu mi-ai pus sărutul
 pecete cu lumini din stele...
Cum aş putea să nu te-ntâmpin
 cu dor, în pragul casei mele?

 Trec anii! Iată iarna vine
 prin viscol spulber frunze moarte…
 Tu eşti din nou atât de-aproape
dar eu mă simt încă departe!

Un comentariu:

Mariana spunea...

Îţi mulţumesc pentru iubire…
când nimeni nu-mi bătea în poartă
Tu mi-ai adus în suflet pace...

Cât adevăr!

Îmi este greu să nu aleg tot poemul...fiecare vers are în el un tremur, un fior...Ultimele două versuri m-au îngenuncheat...şi-am şoptit ,,Doamne, iartă-mă! "