marți, 14 iunie 2011

The music of eternity

In the morning
I open the window
to the chamberof my soul
I wipe away the dust of forgetfulness
nestled in a straying heart
my gaze is bathed
in the dew of last night
searching for hidden chests
scattered memories
among words
unspoken…

In silence I sip
a poem of sounds
from the lips of heaven
valuing the time
in the hope of resurrection
I hum
the music of eternity

Un comentariu:

Sorin M. spunea...

Muzica veşniciei

dimineaţa
deschid fereastra
din odaia sufletului
şterg praful uitării
cuibărit în inimă
rătăcită
privirea se scaldă
în roua de azi noapte
căutând cufere ascunse
taine răsfirate
printre cuvinte
nerostite...

sorb în tăcere
poezia sunetelor
de pe buzele cerului
preţuind timpul
în nădejdea învierii
fredonez
muzica veşniciei



Poem lucrat in atelierul literar "Lira21