luni, 24 iunie 2024

Cine sunt eu?

 


Sunt ceea ce sunt,
un suflet în zbor,
dar când uit  
să-mi deschid aripile
încetez să fiu
ceea ce-aș putea.
 
Sunt ceea ce sunt,
atunci când sunt om,
și lumina-n mine
strălucește clar,
dar când uit să fiu,
pierd ceea ce-aș putea fi.
 
Sunt ceea ce sunt,
o flacără în noapte,
cu nădejde vie,
dar când uit să ard
în întuneric mă pierd,
departe de ceea ce-aș putea.
 
Sunt ceea ce sunt,
când iubirea mă înalță,
și stelele-n ochi mi s-aprind
dar când uit să iubesc,
lumina din mine pălește,
și tot ceea ce-aș putea fi.
 
Sunt ceea ce sunt,
o făptură sub cer,
cu credință puțină,
dar când uit de El,
rătăcesc prin lume,
și tot ce am se risipește.
 
Sunt ceea ce sunt,
când în El mă regăsesc,
și pacea-n suflet
se așterne blând,
dar când uit să cred,
sunt, dar nu mai sunt.
 
 
24.06.2024
Sorin Micuțiu

Niciun comentariu: