marți, 13 august 2024

Marți 13 - Ghinion?


 Când am venit pe lume, 
toți spuneau că stau puțin,
au trecut 50 de ani... 
ghinion, sunt încă aici, senin.

Când pofteam după dulce, 
celebra pită cu zahăr,
am mâncat azot... 
toți spuneau că mor,
au trecut 45 de ani... 
ghinion, sunt încă în zbor.

La 18 ani, 
viitorul pe cont propriu mi-am luat,
mulți spuneau că nu o să ajung nicăieri,
au trecut 33 de ani și nu o duc rău... 
ghinion, am reușit, vezi bine.

Când am plecat în armată, 
mulți îmi plângeau de milă,
ghinion, chiar mi-a plăcut, 
a fost o experiență utilă.

Când m-am căsătorit departe de casă, 
mulți spuneau că m-am grăbit,
au trecut 26 de ani și suntem fericiți... 
ghinion, iubirea ne-a unit.

Când s-a născut copilul, 
i-au dat trei zile de viață,
acum are 24 de ani... 
ghinion, e plin de speranță.

Azi este marți 13... 
ghinion, nu sunt superstițios,
viața mea e plină de surprize
și nu-i deloc de prisos.

...

În toate aceste momente, 
tu ai fost mereu lângă mine,
cu dragostea ta, 
ai transformat ghinionul în bucurii,
împreună am înfruntat totul
și am ieșit învingători,
iubirea noastră e mai puternică 
decât orice superstiție.

Marți 13 sau nu, 
cu tine viața e o poezie,
Mamă, de sus din cer, 
m-ai vegheat mereu,
ai fost lumina mea, 
chiar și când nu te vedeam,
ghinionul s-a transformat în nădejde
cu tine în gând.

Te simt aproape,
chiar dacă ești departe, 
în albastrul profund.

Marți 13 august 2024
Sorin Micuțiu

Niciun comentariu: