vineri, 13 septembrie 2024

Lupte interioare

 

Uneori mă simt obosit,
dar nu la capătul puterilor,
în fiecare zi iau urma cerbilor
și alerg după izvoare.
 
Uneori mă văd căzut,
dar mă ridic repede,
cu fiecare pas,
mă apropii de visele mele.
 
Uneori aș plânge în hohote,
dar îmi ascund lacrimile,
în tăcerea lor,
găsesc puterea de a zâmbi din nou.
 
Uneori aș alerga fără să mă uit înapoi,
dar nu-mi pot uita trecutul,
nimic nu mă face mai puternic
decât amintirile.
 
Uneori aș striga să urle munții,
dar prefer șoapta rugăciunii,
doar în liniștea ei,
găsesc răspunsuri și alinare.
 
Uneori aș prefera să nu fiu,
dar nu pot ascunde ceea ce sunt,
doar în felul meu de a fi,
pot trăi și iubi sincer.
 
Uneori mă lupt cu timpul,
fără timp,
alteori mă ascund în poezie,
mă găsiți printre rânduri...
 
13.09.2024
Sorin Micuțiu

 

Niciun comentariu: