vineri, 27 septembrie 2024

Rugăciune

 

”S-a suit în munte, ca să Se roage singur. Şi, făcându-se seară, era singur acolo.” 
(Matei 14,23)

 
Doamne,
în liniștea acestei seri,
mă apropii de Tine cu inima deschisă...
Lacrimi îmi brăzdează fața,
și un nod îmi strânge sufletul...
Poate ar fi trebuit să vin cu bucurie,
dar măreția Ta mă copleșește!
Primește smerenia mea!
Primește rugăciunea inimii mele,
a gândurilor mele, a versurilor mele...
Doamne, astăzi mă rog pentru cei dragi mie,
pentru cei care suferă și sunt triști!
Ia-le durerea și adu-le alinare!
Te rog, Doamne, adu-le pace și nădejde!
Fă să dispară tristețea din viețile lor,
să nu mai fie copii triști, părinți triști!
Fă să vină lumina mai repede!
Numai atunci voi putea zâmbi și eu;
când vor zâmbi și ei! Până atunci, suspin cu ei,
plâng cu ei, mă rog pentru ei!
Doamne, iartă-mi cuvintele neputincioase!
 
Doamne,
în această noapte de taină,
mă rog pentru cei ce nu Te cunosc...
Pentru cei ce rătăcesc în întuneric,
și nu găsesc calea spre lumină...
Te rog, Doamne, deschide-le ochii,
să vadă iubirea Ta nemărginită!
Adu-i aproape de Tine,
să simtă pacea și bucuria Ta!
Numai atunci voi putea zâmbi și eu;
când vor găsi și ei lumina Ta!
Până atunci, mă rog pentru ei,
nădăjduiesc pentru ei, iubesc pentru ei!
Doamne, iartă-mi cuvintele neputincioase!

Doamne,
în zorii unei noi zile,
mă rog pentru cei ce luptă cu greutățile vieții...
Pentru cei ce se simt singuri și abandonați,
și nu găsesc puterea de a merge mai departe...
Te rog, Doamne, dă-le tărie și curaj,
să înfrunte toate încercările!
Adu-le încredere și nădejde,
să vadă lumina la capătul tunelului!
Numai atunci voi putea zâmbi și eu;
când vor găsi și ei puterea Ta!
Până atunci, mă rog pentru ei,
nădăjduiesc pentru ei, iubesc pentru ei!
Doamne, iartă-mi cuvintele neputincioase!
 
Doamne,
în miezul zilei, când soarele arde puternic,
mă rog pentru cei ce muncesc din greu...
Pentru cei ce își câștigă pâinea cu trudă,
și pentru cei ce se simt copleșiți de greutăți...
Te rog, Doamne, dă-le putere și răbdare,
să treacă peste toate obstacolele!
Adu-le alinare și odihnă,
să simtă prezența Ta în fiecare clipă!
Numai atunci voi putea zâmbi și eu;
când vor găsi și ei liniștea Ta!
Până atunci, mă rog pentru ei,
sper pentru ei, iubesc pentru ei!
Doamne, iartă-mi cuvintele neputincioase!
 
Amin!

27.09.2024
Sorin Micuțiu

Niciun comentariu: