luni, 7 septembrie 2009

Cântarea unui fluturaş


Am praf de soare pe aripi

şi mă simt ca o parte din cer...
Ce străluciri, ce slăvi de vis ...
în calea mea azi s-au deschis!...

În jurul nostru e atât miros de flori

Raze de soare ne gâdila printre nori
Lăsaţi-vă visul spre înalt să zboare
Asemeni vouă din floare-n altă floare


Nu vă fie teamă, că viaţa-i prea grăbită
Fiecare clipă, faceţi-vi-o fericită
Nu vă gândiţi la ziua cea de mâine
Căci are cine se gândi – o ştiţi prea bine.

Bună inima să vă fie!
Să nu uitaţi de veşnicie!
Iubiţi şi voi cum iubesc eu
Şi mulţumiţi lui Dumnezeu!

Câtă viaţă veţi avea sub soare
Iertaţi şi fiţi pildă în umblare
Căci viaţa-i scurtă, trecătoare
Nu uita aceasta, frăţioare.

De pe a mele aripi amândouă,
scutur peste voi bobiţele de rouă.
Viaţa să vă fie numai sărbătoare,
bucurii să aduceţi-n fiecare floare...
...

Aş vrea doar o clipă să staţi,
să asculţi tot ce simt....
Glasul inimii mele şoptind vă grăieşte:
Cineva acolo sus pe toţi ne iubeşte.
El, a apărut în viaţa mea,
cucerindu-mi inima, încălzindu-mi-o,
cum soarele încălzeşte cerul!
- Întoarce-te, gingaş fluturaş!
Mi-a spus El.
- Întoarce-te, inimioară cu suflet catifelat!
Du-te şi înveseleşte florile pământului!
Bucură privirile triste,
ale copiilor rămaşi singuri!...
Mângâie-i cu adierea aripilor tale,
pe toţi cei cu suflet de copil!...
Du-te şi învaţă-i zborul ...

Aş vrea doar o clipă să staţi,
să asculţi tot ce simt....
Cum e noaptea fără stele
si această grădină fără flori,
aşa e sufletul celui ce nu cunoaşte iubirea!
Noi toţi vrem să fim iubiţi.
Dar ce dăm în schimbul acestei iubirii?
Iubiţi ca să fiţi iubiţi.
Iubirea este viaţa şi viaţa, e iubire!
Învăţaţi să iubiţi neconditionat,
fără a cere dovezi de iubire!

Aş vrea doar o clipă să staţi,
să asculţi tot ce simt....
Aş vrea să mă transform în rază,
să vă mângâi aripioarele.
Aş vrea sa fiu o adiere de primăvară,
să vă port pe aripile-mi de vant.
Aş vrea sa fiu un strop de rouă,
să vă oglindesc frumuseţea chipului.
Aş vrea să fiu o floare de cais,
să vă simt farmecul plăpând al aripioarelor pe ram...
Aş vrea....aş vrea să rămân ceea ce sunt,
un fluture...
să răspândesc mireasma iubirii în toată grădina.

Aş vrea doar o clipă să staţi,
să asculţi tot ce simt....
Fiţi buni unii cu alţii
şi miloşi…
Fiţi gata să iertaţi şi să cereţi iertare.
Dragostea este plină de bunătate,
ea întodeauna vine de la Dumnezeu.
Nu uitaţi de El!
El este IUBIRE si IERTARE!!!
...
Din caişi cad flori albe,
Vântul suflă-ncetişor,
Lângă mine stă o stea,
Doamne, oare-i jumătatea mea?...
Inimioară, inimioară,
Te-ai agăţat de o petală,
M-ai făcut să-mi uit cuvintele,
Să nu mai ştiu bate din aripi....
Doamne, e aici în faţa mea,
O privesc îndelung,
Iar întrebările-mi rămân nepuse.
Glasul, îmi e din ce în ce mai şoptit,
Doamne, Tu cel care îmi asculţi gândurile,
Tu cel care mi-ai spus priveşte şi învaţă,
Desluşeşte-mi şi taina acesta!
...
Eram
un visător
zburam din flaore-n floare
căutând bulgări mici de soare.
Eram
un visător
îmi plăcea să miros a floare
să-mprăştii bobiţe de rouă în soare
Eram
un visător
în zori îmi luam zborul
şi mă luam la întrecere cu norul.
Eram
un visător
dar când spre cer am privit
am înţeles cât de mult sunt iubit.
...
Noi venim din paradis
să împlinim un frumos vis.
Zburam printre nori
Printre stele si flori
Însotind cu iubire
O mireasa si un mire
Mireasa, petală de flori,
cu zeci de culori.
Mirele, plin de frumuseţe
mereu gata să înveţe.
Răspândiţi acest cuvânt
până la margini de pământ.
Gătiţi masa împărătească
nimica să nu lipsească.
Să se umple poieniţa
La nunta lui Fluturel şi Fluturiţa

din Povestea unui fluturaş :
http://www.oasteadomnului.ro/forum/viewtopic.php?t=1322&start=0

Niciun comentariu: